Sidor

30 maj 2009

Kalas med stort K

Så då har vi varit en runda i tomelilla idag. Poppy fick spralla av sig som en dåre, lekte med, albin, klara, kim, emma och martin och flög hit o dit upp o ner. Bjöds på hawaii tema, mat, glass och drinkar. Åkte hem i lagom tid dock, verkade som om det skulle bli lite alkohol för de stora framåt kvällen, me do not like. Vi hann en liten runda på bo ohlsson också blev inköpt en tröja till mig, och haklapp till d. Nu på kvällen har vi fått njuta av massa taco, ute i det gröna, och jag kravlade mig även upp på studsmattan vågade hoppa lite, P blev överlycklig. Imorgon blir det Billesholm igen kalas för Elsa, lite saft o kakor, och sen hemfärd, saknar hemma måste jag faktsikt sägga, vår fina lgh. O nu e jag trött som en råtta. Fick föresten träffa kattbebbar också, hade precis öppnat ögonen, snacka om att bli sugen på katt igen, menmen, får jag väll fortsätta va. Och Daisy fick leka lite med Lennon också 2,5 mån yngre, men större, men man märker ålders skillnaden på rörlighet och mummel. By the way daisy, knalla på själv igår först 1 steg med mormor, sen 4 steg med gammelmoster johanna, och idag 4 steg med pappa. Mamma skiter hon dock i lilla skrutt.

nej nattinatt.
Pöss på er.

Inga kommentarer: