Sidor

04 maj 2009

Ensamstående

Det gick ju bra att va det idag också, och förhoppningsvid går det bra enda till onsdag kväll när Olle kommer hem igen. Fick dock rätt mycket hjälp på vägen idag och adopterade en extra mamma, TACK Sarah. Barnen fick dock inte riktig middag idag mackor o nypis bara men de överlever nog, de brukar ju få 2 lagade per dag annars, plus att Poppy lyckades trycka i sig två delicato bollar, men hey hon lär inte dö av det heller. Och har eventuellt fått vår gammla vagn såld, så himla skönt så nu hägrar min nya fina vagn bara en liten bit bort, min fina rosa bugaboo.

E det nån som missat det har jag en rosa period just nu, och den e ju så himla fin. Dock konstaterar jag varje dag att det funkar med sulky och bärsjal, men frågan är väll hur länge.

Hmm nej allt för mig nu ska jag kolla tv, äta ostbågar, saft och ladda för en ny power dag imorgon.
Kram till er enstaka som hittat hit!

Inga kommentarer: