Sidor

25 maj 2009

huvudvärk, magont, och shopping..

E trött som en gnu idag, vet inte varför bara är det, plus at mit humör e som en surig pms kärring, stubinen existerar knappt. Mina stackars ban får höra mig muttra o sura, skrika o ha mig, allt för att man missat nån liten jävla tablett, små som smulor är de men uppenbarligen gör de sitt iallafall. Kände för att lägga mig ner o dö idag så jag köpte hem lite tycka synd om mig själv mat, har ny trckt i mig 3 billys pizza o lite choklad, så jag lyckades få ont i magen också =( ett jävla beklagande på mig men jag mår PISS idag. usch, tårarna sprutar o jag får inte tag på Olle. Tur man har datorn så man har nått att göra iallafall. Kollat runt lite på vagnar för vagn måste vi ju ha blir förmodligen en fun. har ni nån åsikt om färger får ni gärna kolla in o sägga vad ni tycker.

Har ju haft röd innan o gilla ju det med funderar lite på den rosa också el svart el grå alt 3660, 3430. hmm vad tycks? http://login.pingpong-online.com/teutonia09.htm

Bläääää!

Inga kommentarer: