Sidor

11 maj 2009

Play time...

I 4 timmar idag, med Leia och Sarah, helt otroligt hur de orka fara fram o tillbaka hela tiden. Men det gav resultat både P och D va trötta o somna i bra tid idag. Plus att vi va på öppna imorse, så nu borde de ju sova gott HELA natten, eller troligen inte. Va trevligt med lite lek här hemma också hade planerat att gå til granet o leka men nu slapp vi släpa oss ut, skönt, o ungarna va super nöjda, så alla fick som de ville. Plus att jag fick kackla av mig lite, o få tycka lite synd om mig själv =) Himla skönt att träffa folk som e likasinnade, tänker, och har sunda åsikter och agerar på ett sunt sätt, skönt, hade gett upp om sundtänkande människor. Fick lite sporre till att skaffa träningskort också så nästa runda som vi får lite pengar över så blir det införskaffning av det direkt, ska bli kul att komma igång igen. Har mycket funderingar kring vår vagn också, kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ha min super duper FINA men dyra vagn, eller om jag ska köpa en loppissyskonvagn, eller mellanting syskonvagn, hade ju inte varit helt fel att få lite pengar att shoppa för också. Har mailat en del på blocket idag, får väll se vad jag kan få tag på innan beslut tas. Trevligt nog är Olle hemma imorgon också, pussa lite på oss flickor och förhoppningsvis underlätta min rygg lite.

Flickora ville inte fastna i kameran idag men två fina bilder fick jag iallafall..

Hoppetossar studsa i fatboyen som två galningar idag...

Dagens stora fundering, Är det dags att skaffa fast telefoni?

Pöss o godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det tvunget att ha fast telefoni? Ja, kanske när man ringer viktiga samtal o får sitta i kö länge, men annars, nä.. och då blir frågan, hur ofta ringer man viktiga samtal? Har du dyra mobil räkningar?
Kram Sarah