Sidor

09 maj 2009

Mycket...

...har än så länge blivit gjort denna lördag och igår fredag. Mormor kom och hämtade Poppy igår, så jag tog en vila efter mycket lek o stoj på öppna, va ju bakdag så ALLA va där och efter föjde Leia o Sarah med en stund innan P skulle bli hämtad, och vi hann avnjuta en glass och ungarna hann spralla lite mer. När Olle kom hem fick lite plockat här och handlat o fixat, duktigt värre, och jag laga gratäng av rester och fixa ihop en smarig salad med MASSA fetaost, mums..



Idag lördag vakna vi inte fören 830, värsta sovmorgonen, tack Daisy för det. Plockandet fortsatte och jag hann få ut lite kläder på Tradera, hade dock ap ont i magen o hostar som en kossa, hoppas på att det inte blir nått mer utav det dock. Handla igen och käka luch och tog en kort vila. Sen va det dags att pingla fram lite mat, både momme, moffa, min moster Johanna och kusin Malla skulle komma över med Poppy och få lite mat. Jag bjussa på en kyckling och fetaost sallad, med bröd o såser, blev faktiskt helt godkänt och uppskattat. Malla och Poppy fick spralla lite och Daisy charma mormor, innan det va dags för dem att åka hem. När de lämnat stugan, slog det slint hos Poppy hon sparka till Daisy och drog o slog på mig, hon fick några tillsägelser men sket i vilket så hon åkte i säng tidigt, men hon va förmodligen trött hade hoppat sin lunch napp. Får pussa o krama på henne lite extra imorgon bara.
Nej dags för en vad verkar bra film nu , och lite mys.


Nej, pöss på er!

1 kommentar:

Sarah sa...

Snääälla..kan du inte skicka bilderna jag tog med din kamera på Leia iaf,,o Lite Poppy O daisy..plz....