Sidor

17 maj 2009

Nytt krig mot kilona..

Efter många bergodalbanor e det dags at ta ett ryck igen, gemensam plan för familjen och Olle tänkte väll försöka få bort den lilla gubbmagen också. Har inte den minsta lust att skriva ut min vikt men jag har ett bmi på 45,6, så nu tar vi det sakta men säkert först amålet är bmi på 43 sen 39,1, 37,1, 35,2, 33,2 når jag dit e jag lycklig, och har sen en bra bit till att gå men denna förändring innebär en nedgång på 31 kg, lycka till till mig! Detta omöjliga ska gå till genom kalori räkning och portitions beräkning, ingen läsk, kakor, godis osv i veckorna, undantag onsdagar, då jag får en delicatoboll alt en milkyway, och självklart undantag om man är bortbjuden, nån kommer med fika osv, men då får man väll tänka sig för o inte kränga. På fredagar kan man ha nått gott som grönsaksdipp, glass el dyl o endast godis på lördagar!!

So lets go!

Inga kommentarer: