Sidor

06 maj 2009

Arg

Har funderat ett tag på vad jag ska ha min blogg till, kom rätt snabbt fram till att jag ska ha den för att få skriva av mig, som en dagbok. Shit the same om nån läser sen typ. Få skriva om tankar drömmar idéer och måsten och idag är jag ARG! Arg e kanske en underdrift, ledsen, förbannad, arg så det kockar i mig, varför kan man ju då fråga sig. Ja det e ju frågan, arg för att jag fått va själv hemma några dagar när jag knappt kan ta hand om mig själv uner en dag. Ledsen för jag får noll kred för det, trots ansträngningar, ledsen för att jag inte fick finnas där och vara ett stöd, inte ens bli funderad över för att få vara ett stöd, och inte ens få finnas här NU. Ledsen för att jag e trött, hade behövt sova en helg för mig själv. Ledsen så tårarna sprutar, men vem fan bryr sig egentligen. ledsen på att va jag, trött och arg för att jag inte orkar försöka anstränga mig mer, tex hur smart va det att trycka i sig en jävla pizza när man har ett bmi på över 40, GRATTIS till mig för den smarta insikten. Så mycket skit snack som kommer ur munnen, "självklart ska jag börja träna när vi flyttat och kommit på plats, räkna kcal e inga problem har jag gjort 100grr för", kan man blir tröttare på sig själv tro?

ARG; FÖRBANNAD; LEDSEN; SÅRAD; ENSAM, SKIT DAG!!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

men gumman då.. ibland suger det att vara kvinna o mamma, det kan ingen tvivla på, helst när allt går åt pipan och barnen inte lyssnar, o gubben bara gör det dom brukar, dvs ingetting osv osv, och i bland,,tröstar det att äta den där feta pizzan eller som i mitt fall, chips två dagar på rad, vad fan, vi är inte mer än människor!!! Och mammor!!!
Gå och lägg dig i tid i kväll, få nya krafter tills imorgon, för vet du vad? I morgon är en ny dag!
Kram

En mamma med kaos sa...

Tack! suger gör det ofta, tur man har två fina små ljus i sin vardag dock =)

Kram