Sidor

07 maj 2009

Min fina lilla skrutt blev en smula sötare idag...

...så duktig min lilla Poppy, vi bestämde oss idag för att det var dags att skaffa hål i öronen, och hon va med på det. När första hålet var taget gallskrek hon, va förbannd och ville nog inte alls ha ett hål till men jag tyckte det va lika bra. Arg ledsen och snorig gik vi ut från smyckes affären och inte fören vi kom hem vågade hon titta på ett foto på hennes fina öronhängen, och sen i spegel. Gissa om hon va stolt "råsa blomor i mina öon".



Så fin min lilla tjej blev. Som tur va fick vi sällskap av Sarah och Leia, de passade Daisy och när det va klart kunde Poppy spralla av sig med Leia och glömma det hemska som hänt. Förutom det har typ inget kul hänt idag, har mest tagit det lugnt snuvat och hostat lite alla tre. Jo vi va en runda på lindex också inköpt blev en tröja och ett par mjuka skor till Daisy. Nu e det dags att kolla på desperate housewifes, trycka i sig lite bulle, choklad och te.

Pöss!

1 kommentar:

Sarah sa...

Så du fyndade också choklad i dag? Billigt billigt på cg..