Sidor

04 maj 2009

Flytt

Har halva natten funderat på alla mina flyttar och funderat på varför och hur många och hur och när osvosv, så jag tänkte at skriver jag ner det kanske jag får rätt på det i huvudet so here we go!

  1. 1983 Juli- Anksdamsgatan i solna, flyttade när jag var under 2 år.
  2. 1984- Regnstigen i solna, därefter fick föräldrarna för sig att skåne och hus va kul.
  3. 1991 Juni - Möllarpsvägen i kågeröd, fick nog av landet och flyttade hemifrån.
  4. 2000 dec- Takvåning, i Nyköping, blev utslängd.
  5. 2001 maj- Bostadsrätt Nyköping, fick nog av nyköping o saknade skåne och familj.
  6. 2002 okt- Viktoriagatan Landskrona, ville inte bo bland kanyler på gatorna.
  7. 2003 Nov- Stora Norregatan Landskrona, ap dyr hyra funkade inte för studenter.
  8. 2004 Maj- Furutorpsv, Helsingborg, Studentliv va visst inte vår grej.
  9. 2005 Aug- dalhemsvägen, Helsingborg, ville ha större.
  10. 2007 Nov- Tellusgatan, Ödåkra, fick nog av allt, hyra, plats, grannar.
  11. 2009 April- Rådgusgatan, Landskrona, får väll se hur länge det håller...
Spännande, kostigt jag tycker jag har flyttat mycket... Men nu trivs vi alla fyra, super lugn mys pys stad, barnanpassad, lummig, och VÅR!

Inga kommentarer: