Sidor

15 maj 2009

Viirigt var det igår, och fortsätter idag.

Vi swischa iväg till Nova Lund igår, Poppy tyckte det va super kul att åka tåg o trycka på knappar och åka hissar. Tog en shopping runda och lyckades hitta blus, linne, shorts till D och linne, 2 kjolar till P. Vi tog en luchis på macdonkan, och fika på nått trendigt fika place, Poppy fick italienskgräddglass och blev lycklig. Rundan skulle fortsätta ner till stan men det spöregna, så vi tog taxi till Olles jobb och överaskade honom, tror han blev glad, och Poppy fick se hur pappa jobbade och hon verkade tyckte det va roligt. Tog en kaffe där och fortsatte rundan ner till Lund, där blev det mer shoping jag fick en klänning, handväska och p fick 3 klänningar och d 2 klänningar. Vi fortsatte med att ta middag på burgerkingen, hmm kanske inte världens nyttigaste dag, men alla va nöjda, så vi kunde ta tåget hem i lugn och ro. Fick shoppat vad jag skulle och ungarna fick se lite annat än Landskrona. Kom hem och Popp slockna direkt, vilket dock inte gav resultat idag 630. Så vi swischa ner till öppna vid 9e men fick palra oss hem snabbt igen, Daisy bara böla idag, men vi snodde med oss hem två bullar idag, va ju bakdag idag ju, så nu fick vi lite fika hemma istället.



Låg i morse och tittade på tjejerna och funderade på vilka himla fantastiskt fina flickor jag har. Så välskapta, snälla, fascinerande o goa, är helt otroligt att man kan ha sån tur. Min fina Poppy är så himla go med lillasyster också, passar henne så mamma kan få duscha, plocka undan, och sova lite längre på morgonen, hon springer och hämtar nappar, hjälper henne till mamma om hon blir ledsen, säger till när D har bajsat, och är bara så himla snäll och go. Mina lilla stora vackra flicka, sätter på sig kläder själv varje dag, i förrgår hade hon två par shorts, linne, daisys små benvärmare och raggsockor, sötast i världen va hon så. Mina fina små pussgurkar...

Inga kommentarer: