Sidor

21 maj 2009

Grilllunch

Tog oss i kragen idag och bestämde oss för att ta oss ut med lite mat och få lit grillat till lunch. Ringde snabbt mam o papp och de offra sig på att följa med också. Super fint väder, vindstila, lek och plask i havet, kan det blir bättre, ja och så klart super perfekt grillade korvar av mig =). Lite kaffe på maten och chokladbollar, kex, och bannan kaka, super dag helt enkelt.








Daisy upptäkte att man kunde jaga de stakars ankorna också o P insåg att man kunde göra sig av med sin mat genom att kasta de till alla fåglar som helt plötsligt bosatte sig kring oss (?). Hel mysig varm o skön dag, det enda trista är att när ni kom hem insåg jag snabbt att shit jag har visst bränt mig, knallröd som en kräfta e jag, oonnttt gör det... P bestämde sig också för att inte följa med hem, utan följde med ut i vishan istället. så förmodligen tar vi också en runda ut dit, efter lite eventuell shopping. Eventuelt ska lite nya underkläder införskaffas då alla bh bågar plötsligt fått för sig att de inte vill stanna kvar hos mig längre, nån trevlig foto ram och lite linnen till P. En anan spänande grej är att D har typ sovit hela efter middagen och kvällen, tror hon egentligen hade behövt sova mer andra dagar än vad hon gör, men att hon blir för uppspelt av storasyster, ska bli spännande o se om hon sover bättre när hon är själv i rummet också.

Nej dags att sluta, ska se på lite film, såg föresten klart ten inch hero idag, super skön happy feel good film, rekomenderas starkt!!!

Pöss o Godnatt på er!

Inga kommentarer: