Sidor

07 maj 2009

Ny dag, nya tag

Bestämde mig för att bara stanna hemma idag ta det lungt, kanske en runda ner till Lindex sen, måste byte en tröja. Men annars e jag ap trött känner mig känslomässigt tömd, och trött i huvud och kropp. Daisy ville inte sova i natt igen, när Olle tog henne gav skrek hon bara så jag fick mecka med henne halva natten igen. Låg dock o slumra en bra stund på morgonen, tjejrna tog hand om varandra och busade på. Det e lika härligt att de dem varje morgon, lika glada och gosiga när de ser varandra på morgonen, finns ingen bättre syn. Nu har dock D somnat om igen hon gick juupp 7 så det kanske inte e så konstigt, P sitter och läser bok och jag slappar med dator och tv, va ju flera månder sen sist jag såg våra bästa år, men inte har det hänt mer för det. Får väll ta o läsa en bok för P kanske, och försöka rycka upp mig lite. Vet ju av erfarenhet att börjar jag snurra neråt i humör så snurrar jag bara på, så nu vänder vi på trenden och snurrar upp igen.




Daisy älskar sin sugpropp, och Poppy satte på sig sin balerina dräkt idag, kan man bli sötare?





Finns inget finare än när storasyster pussar och njuter av lilasyster, de e så himla fina, e jag partisk tro?

Kram till er där ute.

1 kommentar:

Sarah sa...

Ja..vi saknade er i dag juhe..nu när vi äntligen asar oss dit, så är inte ni där *buhu*