Sidor

01 juni 2009

Lite helg bilder igen

Så nu har jag tagit mig tid att pilla in lite bilder från helgen.

Första bilden e från 26, Daisy fick äta chokladpudding, mumsigt värre tyckte hon, efter åkte hon i ett bad i vasken. Bild 2 Poppy och Malla tar ett bad efter middagen hos mormor, i sona nya baddräktar som mormor köpt. Bild 3, Herman har plockat ner P från ett högt träd o passar på att gosa lite, vad skulle hon göra utan snälla "heman". Alla barn på rad på saftkalas hos Nelin i söndags, tro mig de satt inte länge, utan hoppade mest i trädgården och hade vattenkrig med duschslangen. Miten bilden, D sitter i balja o svalkar sig lite efter en lång solig dag, hon hade nog kunnat sitta där hela dagen om hon fick, blev apsur när jag tvingade upp henne. Lite glass efter maten e aldrig fel tycker verken P eller D, och hos momme får man ju äta så många glassar som man vill.

En händelserik varm o trevlig helg. Hoppas vi på även nästa helg, då vi ska fira ett 50 års kalas ute i det fria hos mina föräldrar.

Pöss!

Inga kommentarer: