Sidor

28 juni 2009

Kalender för sommaren

försökte få in en fin liten kalender på sidan men hey varför skulle de gå, så jag skriver väll här i stället och uppdaterar den då o då istället helt enkelt. Självklart ska ängelholm in lite mer också även så mam o pap, billesholm m.m. Mys dagar måndagar alt lakplatser/stranden är också planen, tis och tors öf, och mer plock o jobb på fredagar när Olle e hemma. Vill du med hojta till, släkting som vän, desto fler ju roligare, alla teatrarna i Malmö går 2 visningar per dag och samma föreställning går hela veckan, om nån är sugen på nån men vill byta datum för att kunna hoppa med tåget =) Självklart påverkar väder, humör och barnen också huruvida jag faktiskt kommer komma iväg någonstans...

Juli
6-7 Mån-Tis: Hbg, fredriksdal, baka på gammelsätt.
8 Ons: Teater i malmö, allra mäst bääst, 1400.
9-11 Tor- Lörd: Landskrona festival.
13-19 Mån-Sön: Olle semester.
14 Tis: malmö folkets park, + clowner.
15 Ons: Folkets park lund, parksaga och sång.
18 Lör: Lilla jag 26 år.
20 Mån: Daisy 1 år.
22 Ons: Teater i malmö, Kanel och kanin... kl 14 (alt 21).
23-25 Tor-Lör: Helsingborgsfestval.
27 Mån: BVC Daisy.
29 Ons: Sinapse, teater i malmö, 1400.

Augusti
3 Mån: Malmö teater sagohuset.
5 Ons: teater i Malmö, Variete velocipod 1400.
10-23 Mån-Sön: Två veckor sem till för Olle.
14-21 fre-fre: Malmö festivalen.
30 Sön: Poppy 3 År.

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag vill också till tosselilla..men jag vet inte hur :( det andra kan jag nog hänga med på lite, ja, i den mån det går förstås med tanke på jobb o dyl
Pöss