Sidor

06 juni 2009

Släkt tjosan

e det banne mig alltid varenda helg på sommaren. Idag e det dags att fira gudfar och morbror Timo han fyller 50 i veckan. Duktiga lilla mamma har fixat donat, bakat, lagat mat, dukat och gjort allt innan 12 slaget idag, helt otroligt att hon pallar.Själv sitter jag med fete huvudvärk, trots att jag fick sova till 10, känner mig grinig, nedslagen idag,vet inte varför riktigt, känner mig bara tom idag. Skadockbli kul att träffa Linnea idag, e himlakul med Lennon och se han och daisy kriga lite. Och så himla skönt att snacka med L lite, se hur det går för henne, se till att hon får den hjälp hon behöver, underligt nog drabbades hon också av förlossningsdeppression, men ingen runt henne verkade reagera (?), jag kände dock igen alla tecken direkt,och e super glad över att hon äntligen fått samtalshjälp m.m. Finns lite nippersjuka i släktenhar jag lyckats klura ut både den ene och den andre har nån typ av deppression, så det e ju inte allt för konstigt att jag mfl fått det också,snacka om trevliga gener.

Nej förstasläkten droppa in nu.

Pöss på er!

Inga kommentarer: