Sidor

07 juni 2009

Home sweet home

hemma tillslut idag också, efter en lång helg till. Mycket funderingar har snurrat runt de senaste dagarna och jag ska försöka ge kcal räkningen ett seriöst försök, så nu e jag inskriven och börjar imorgon på 1800 kcal per dag, och då får jag äta 2-3 hundra mer utan jätte dåligt sambvete med tanke på att jag ammar. Så hello viktklubben här kommer jag. Inskrivningsvikt på 120 kg, oh my good tänker ni då, men tyvärr så är läget, kansktigt jag vill ändra mig, nope.

Pöss på er nu ska jag sova, och Min snälla Olle e hemma imorgon, känner mig helt pytt, blir väll en runda ner på öf iallafall Poppy saknar sin Leia upplyste hon oss om idag. När jag skulle natat henne sa jag mamma älskar dig, till svar fick jag "ja älkar lia", så jag tror vi får ta oss ner o leka lite, om inte med Leia så med nån annan liten huligan.

Nattinatti!

Inga kommentarer: