Sidor

23 juni 2009

så veckan då..

jo så här ser veckan ut, Olle har varit hemma för jag har varit kass/är kass får inte behålla nån mat sedan i fredags. Herman (lillebror) har också bosatt sig här sedan besök i söndags, så de spelar xbox på kvällarna när barnen sover och jag spelar sims el leker med datan. Förhoppningsvis kommer Olle stanna hemma hela veckan, återstår dock att se. Igår hade vi att göra hela dagen, medan idag tog vi en lång promenix på 2 timmar, gick till Colorama och kollade lite tapeter m.m till lägenheten, hittade några vi eventuellt väljer, och ett golv till köket vi garanterat kommer att ta. Svart och vit rutigt till vårt fina 50-60 tals kök, kan ju inte blir mer rätt. Avslutade promenixen med en glass på ett cafe i det gröna. S o L o E kom sedan över o tog lite kaffe gubbarna spelade och vi andra tittade och undrade varför typ, nej så illa va det inte, de spelade o kacklade lite o vi kacklade lika duktigt. Käka sen middag som gulliga pappa tog med igår mycket gott. Sen slockna jag i sängen o vakna igen lite innan nio, helt sinnes sjunkt, menmen, gissar att jag e trött. Nu ses det på hells kitchen, och jag ska pallra iväg o hämta lite snacks.

Pöss på er hoppas ni andra mår bättre än jag.

Inga kommentarer: