Sidor

18 juni 2009

Avslutning o skitdag

Igår hade vi en bra dag, ap varm grön, solig med mycket skoj. Det va avslutning i karlslundsparken med öf, va där 4 timmar, p hoppa omkring som en skotte o d satt på filten o myste mest med Bella. Tog en runda om s,l o e innan vi gick hem, men kidsen va trötta så när vi kom hem så slockna de som bara två små bönor kan. Fick lite motion också då vi knalla hem från parken igår, viket vi tackar s för, annars hade jag inte kunnat äta nån middag alls på kvällen, gick ap mycket kcal på dagen med allt småätande under picknincken. Fick några timmar barnfritt på kvällen också va o spela lite tantbingo med s, vann inget större men gud va skönt o slippa ungarna.


Bella o Daisy njuter av sol, gräs och vänskap.


Poppy käkar lite macka och yoghurt, o skålar med Leia.


Sångstund i det gröna, här ser vi två björnar som ligger och sover.


Kan det va "dansa lilla nallebjörn" som sjunges här tro..


Som avslutning fick alla barnen glass, tillochmed lilla D kunde behärska en sånn stor glass, o lyckas pricka munnen hyfsat.




Så kom vi plötsligt till idag, en lite mindre dag, P ligger o vrålar i sängen vägrar sova, jag e trött o ögonen rinner hela tiden, d va övertrött o vråla tills jag fick henne att däcka, o p hade som gräden på moset gömt alla nappar o vägarde ta fram dem, tack för den typ. Hoppas få se gubben hemma snart, troligheten e väll dock inte så stor, men vi måste ut o handla för imorgon, plus att jag lovat P nya öronhängen. SKIT DAG, vill bara gräva ner mig o inte komma upp på några dagar, alt trcylka i mig en fet pizza, choklad o läsk, men det vet vi ju alla att det inte e så bra. Tror jag hatar idag....

Inga kommentarer: