Sidor

09 juni 2009

Pissed of

på allt o alla idag, alla och allt e SKIT, idag. Vet inte varför fattar noll, började dagen så himla bra idag, mådde bra va glad va pigg kände go, allt tills ungarna började bråka på lunchen, ingen skulle sova o när D väl somna, 3 gånger om kom Poppy inskrikandes, bara för att. Känner mig, arg, känner mig ledsen, känner mig trött. Va på öf idag som vanligt kände mig helt loy folk undra nog om jag höll på att mögla bort, men va ändå glad, snacka som en tosse. Kände mig dock som en kass mamma, D tyckte det va kul att klättra på allt idag högt upp skulle hon, och jag hade koll, men vet att hon klarar det mesta, o skulle hon inte de så skulle hon nog inte dö för det. Men alla andra mammornojade och kom springades med henne till mig precis som om jag inte brydde mig, o sket i att hon skulle göra illa sig, men HALLÅÅÅÅ jag bryr mig, jag har koll, JAG känner mitt barn, sluta noja er över att jag inte bryr mig och kommentera inte att jag inte bryr mig och inte har tid för det e viktigare att dricka kaffe. E det nån som bryr sig så e det fan i mig jag. Ni andra jävla mammor som har hulliganer till ungar som slår ner småttingarna som knappt kan krypa, puttar de lugnare barnen över ruchelkanekanten, kör in vagnar i huvudet på krypandes barn, klättrar på väggarna och bankar på väggar och har sig kanske skulle ni försöka bry er istället om era barn istället för att stirra er blinda på mina.

Kräkkräkkräk ja det e jag idag, se om jag kan komma på nått mer att spy galla över...

hmmm Ja just ja jävla gubbjäkel som e så jädrans orättvis till stakars lilla fröken (inte min gubbe och inte min fröken), vad hon än gör så gör hon fel eller är dum, vad sägs om att ge henne lite tid o lyssna på henne, ge henne lite uppmärksamhet nån gång istället för att ständigt skälla o vråla, lägg lite tid på ditt underbara barn istället för att springa in o ut och suga på dina cancer pinnar.

hmm nån mer,,,, nej får väll återkomma om jag kommer på nått mer irritationsmoment för idag..

BLÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer: