Sidor

03 juni 2009

Trötta

Usch hela gänget här hemma är aptrötta. Va en jobbig natt, alla va snoriga, hostiga, harkliga, oroliga och alla låg vi och vände och vred oss i stora sängen. Efter att ha segat oss upp, och Olle försovit sig regält, släpade vi oss ner till öf, men jag märkte snabbt att p va trist, grät för allt o vill inte göra nått, så efter sångstunden, explodera hon o började storgråta, så vi tog oss hem igen, och bägge snuttorna somnade direkt. Har varit mycket i helgen och lite sömn så jag gissar att de tar igen det idag. Hoppas bara på att de sover länge nu så jag hinner äta lite, dricka lite kaffe o rycka upp mig. För jag känner mig lika hängig som de två små. Kanske ska jag försöka nå Olle o få hem honom.

Nej vi får väll se, pöss på er! hoppas ni e piggare än mig...

Inga kommentarer: