Sidor

28 juni 2009

kass på att skriva , jajajmen...

hmm har haft noll tid att sitta här, ann anledningen till det vet jag inte ringt för vi har typ inte gjort nått vettigt. Kom hem från mam o pap i torsdags, H följde med hem, och vi tog en runda på Ikea o väla innan hemgång. Blev lite kläder köpta på pop och tolettrullehållare på ikea. På fredagen hämta mam både H o P för de skulle på kalas igår hos en kusin som fyllde 10. Jag och Olle har bara tagit det lungt denna helg, jag va ute o cykla med Sarah o Leia igår, tog en runda till öb o lekaffär o skobutik, blev införskaffat bra gå skor från kavat till D och lite små pressenter till P, o lite onyttigt o vaxduk från öb, va skönt o cykla va typ 2 år sen sist men det gick banne mig. Kankse kan tacka spinning passen från i jan för det. Vi fixade med lite tvätt igår och idag har vi gjort typ nada, e trötta bägge för d har int evelat sova de senaste nätterna... Nu väntar vi på att lill bönan ska komma hem idag så vi får pussa på henne lite, måste skryta lite, vann auktion på tradera igår också, nailhair, måste bara vinna en till så blir jag eller kanske Sarah förlängd. Har lärt mig lite nytt på photoshop idag med så äntligen kommer det lite bilder in här. Ja just ja kcal har gått åt helvete senaste dagarna har haft kräng period, har ätit allt som går att äta, men hey världen går inte under för det, nya tag imorgon bara. Nu ska jag ta o göra nått vettigt, och planera lite för veckan kanske besök i hbg o malmö hägrar.





Massa med bus hos momme o moffa som hade köpt ny pool till kidzen, P passa på att naken tracka Elina och Sebastian lite också.

Johanna har lärt sig photoshop, min fina lilla P smutsig och snorig som det ska va på sommaren.

Fina D bosatte sig i metallbrickan, kan man ha roligare tro?

Min vackra lillasyster, hatar och bli fotad men hon kom inte undan Hermans snabba blixtrar.

Ännu en till Elina bild med Sebastian, eller Astian som P sägger även han som nu blivit inräknad i familjen när P rabblar namn, Mamma, pappa, Daisy, Poppy, Momme, Moffa, Heman, Ina och Astian.

Bye so loonggg.

Pösssss





Inga kommentarer: