Sidor

02 juni 2009

Fixartrixardag

Ungarna vaknade tidigt idag, överlyckliga och fulla med sprall och bus, så vi gav oss ner till öf direkt när de öppna. Bägge lekte av sig ordentligt, och p vågade tillochmed kommunicera lite mer med de större tjejerna idag. Efter tog vi en runda till cg köpte lute fika och tog oss hem igen med S och L som bonus också. Vi fixa lite vanilj milkshake och glasen tömdes snabbt. Ungarna sprnag runt runt runt, pyssla o mecka, och jag fick tat lite lungt. D tog föresten nått enstaka steg själv idag igen, är himla kul hon är verkligen på G. S o L gick vid halv fyra och då kom Elina på besök istället, va dags att sätte i lite nailhair i hennes hår, ursäkta men det blev AP bra, bestälde dock en runda till som ska sättas i också, för vi va lite snåla när vi besälde. Men fint värre blev det och sitter som smäck. Olle kom hem tog ungarna gav de mat började tvätta och bestälde pizza till oss, tack min lilla gubbe för hjälpen, du e för go ibland. Pappa o Herman droppa in sen och hämta Elina, under tiden som de va här decka P på soffan, utan blöja och pyamas, gissar på att hon va trött. D spralla runt lite längre tyckte bla det va jätte kul att klämma på storasyster som låg på soffan och inte reagerade när hon blev dragen i håret, pillad i ögon o näsa och klappad på.

Finfina små flickor jag har, Pöss på er och alla er andra!

Lycka till imorgon S!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Tack för allt, verkligen!
Och jag menar verkligen allt,
utan dig skulle jag inte komma ur sängen vissa dagar.
Kram

En mamma med kaos sa...

Glad jag kan hjälpa till, finns här alla tider alla stunder, när som helst.

och du kommer ta dig igenom det här du e stark.

Kram