Sidor

15 september 2009

uhhh

vad jag känner mig sumpig, ungarna bara skriker o klättrar på mig, bråkar o slåss, Poppy kasta gungan i huvudet på Daisy som pricken på iet, de fick en timeout och mellis. Jag har städat scarppgrejerna el rättare sagt håller på, har nämligen beställt lite mer, så det måste ju få plats...

Olle km hem nu också, detta efter jag ringt och skrikit, för P behagade att hänga och dingla i vasken så röret typ hoppa ur eller nått, så svart slemvatten rann ut på golvet, härligt härligt. För att snurra up det lite fick vi en lapp på vagnen också så nu måste vi börja släpa syskonvagnen upp för alla jävla trappor. sånt jävla sätt en fucking cykel har fått stå där flera månader men vår barnvagn får inte stå där, jävla bull. E inte min dag idag tror jag, nu ska jag gå o göra potatisgratäng, kycklingfilé o svampisar, e sugen på god mat idag, kanske lite bubba till också...

=( ledsen johanna idag...

Inga kommentarer: