Sidor

22 september 2009

Fantastiska kvinna

på ÖF idag gick ner trot mutter butterhet och trött idag. Barnen behöver ju lika fast jag e sur. En av kvinnorna som inte alltid är där men kommer lite då och då, har inte pratat jätte mycket men lite så där vänlighets prat. Hon satte sig ner idag med mig, började prata om mitt utseende, och frågar hur det är, om folk dömmer än och så, va ett bra samtal, konstigt men bra, då sägger hon plötsligt "jag jag vet inte om du bryr dig eller inte, men jag tycker att du är otroligt vacker, hela du" jag menar shit, kan man få än bättre kommentar från någon främmande när man mår piss, vi bockar och bugar för denna fantastiska människa som satte ett leende på mina läppar idag. Jag tackade så jätte mycket och sa att det va jätte kul och betydde mycket att få höra det, så det e väll bara att leva vidare, sträck på dig och gå stolt, VACKRA KVINNA!

1 kommentar:

Sarah sa...

Inte illa alls.
Och så rätt hon har, men det vet du ju redan :)