Sidor

20 september 2009

Mycket

gjort denna helg, får man ju lungt säga, trotts att vi bara varit hemma och tagit det lungt. Började i fredags med besök av Jessi x 2, taco freda så klart, och xbox och kackel.

Lördags, tog oss ut för att gå på teater på bibloteket, och sedan handla lite strumpor. Mitt i shoppingen hoppa vi på S med fam, så vi slog följe tog oss en fika och sedan gick daisy och Olle hem, daisy va ap trött. jag och Poppy följde med till lekplatsen, så kidsen fick spralla o jag fick kackla lite, wery nice. Tog oss hem, krängde smarrig middag, snurrade kryddade pommes, kött, vitlökssås (jag lyckades) och bea. Fortsatte kränga lördagsgodis sen också.

Söndag, fick sovmorgon JIPPI. Olle och Poppy sprang iväg på gymnastik i sina nya gympabyxor och skor. När de va borta droppa mam o pap och herman in, prata lite, sen kom gymnasterna hem och vi tog en lång promenad, köpte glass på stranden och njöt av vädret. Kanske får vi också följa med till thailand i vinter, håll tummarna, hade ju varit ap nice, 4 veckor sol. De lämnade av oss hemma, vi la barnen, kollade dexter, barnen vaknade, vi kolla thailands film, käkat middag bestående av rester. Nu tvättar Olle poppy kollar film, Daisy skriker, jag kacklar här och med Sarah.

Daisy sötnos, så stolt så...


Dagens outfit, tröja- kaphal, nya leggings från gangstar,
och nya vita strumpor med robbot från lindex =)


Poppy och Neo lekte fint i fredags, här krängs det tacochips.

Bye the way ny familjemedlem vankas också, om 3 veckor, Poppy har valt den bland mängder av katter på nätet.. hon kallar den vovve dock ? ett kommande namn kanske..

Over and out so long...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha..viker mig dubbel av skratt,sa jag ju att det är vi kvinnor som bestämmer och att karlarna tillslut får finna sig i vår vilja..det blev alltså som du ville tillslut...gratulerar till ert blivande tillskott i famijlen..nu är du oxå snart en stolt kattägare som både mig och "Stina"..congratulations..

Kramar Jessi