Sidor

10 september 2009

Bajs i fejan

låg och drog mig jätte länge i morse, ungarna va nöjda, lekte på sitt rum, Poppy kom emellan åt och kackla lite. Hade planerat att gå upp skulle bara dra mig en sista gång, några minuter till. Plötsligt vaknar jag av att Daisy står och kacklar hon visar mig nått i händerna, jahapp tänkte jag ungen har fått tag på kakor på bordet, shit vi hade inga kakor på bordet, vad pysslar hon då med, jag flyger upp i sängen och inser i samma sekund att ungen står med bajs i händerna, händerna hon nyss tryckt upp i mitt huvud. Bajs vart kommer de ifrån, hade hon inte blöja är nästa tanke, kollar då har ungen lyckats dra ner blöjan, hittat innehållet och står och kletar med det, blöjan hänger fortfarande kvar vid anklarna. jag flyger upp kastar upp henne på skötbädde, städar upp efter morgonens lek, godmorgon mamma dags att vakna!

3 kommentarer:

Sarah sa...

haha..vilket härligt uppvaknande...

Anonym sa...

Hihi det påminner mig om när Sarah var liten och hade kletat in hela sig, säng och vägg med bajs, det var inget kul att rengöra allt det.// Eivor

Anonym sa...

Hahahaha...F´låt men det låter ju skitkul :)

Kram Jessi