Sidor

24 september 2009

...

Vanlig seg torsdag idag, är trött har ont osvosv. Vi har haft det mysigt iallafall barnen vaknade härliga halv 7 pigga och alärta fick dock stanna hemma idag ÖF va stängt pga loppis, Har lämnat in 2 blå säckar med kläder hoppas bli av med lite iallafall, och få lite pengar till Ullared på köpet. Själv köpte jag en oanvänd overall för 50 kronor till D, tipp topp ju. Nu sitter jag och väntar på mina fina kids de sover som stockar, Daisy är lite sjuk på köpet så hon sover förhoppningsvis extra gott. Måste få skryta lite också min fina Poppy klarade en hel natt utan blöja, el pottgång inatt, duktiga lilla fina tjej, hade vari så himla skönt med bara ett blöjbarn. Min fina P fick en nya frisyr häromdagen, jag fick kutta av massa hennes finger pillande och snurrande i håret pajar det totalt.


Råkade nog ändra text snittet har ingen aning om vad den stod på innan så det får bli så här i detta inlägg. Nej lite vila innan huligan 1 o 2 vaknar vore toppen..

Inga kommentarer: