Sidor

22 september 2009

Fucking jävla godmorgon

Mina två fina snälla älskade barn bestämde sig för att blir två jävla, alinens, skitungar, barn med horn kalla det vad ni vill. Daisy tyckte det va kul att gå upp 620, och precis några min i 7 höll hon på att somna om men då kom stora syster in hoppandes skit glad. Behöver jag ens säga att hon la sig 2130 igår så jag fattar inte vad hon gör uppe ens. LÅg och muttrade i sängen och höll lite i 8 på att få Daisy att somna igen då får skit ungen P för sig att börja hoppa och skrika i sängen, TACK för den DEN. Så nu sitter jag här med två övertrötta satungar, Olle fick för sig att åka till jobbet fast jag e kass, och det spöregnar ute, kul, kul skit kul....

Nej jag e inte på humör idag!


Lite glad är jag dock vann dessa fina bestick igår, har länge letat efter de perfekta 50-60 tals besticken, och tycker denna typ modell är tipp topp, finns i ny upplaga också men är då ap dyra... Me like.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch din stackare..får hoppas att dom vill sova middag snart då..
Krya på dig gumman..
Kramar Jessi

Sarah sa...

Uh :( Tidigt tidigt, alldeles för tidigt.
Skickade precis i väg en st ledsen Leia och en mer eller mindre panikartad Eric, hur ska detta gå?