Sidor

15 september 2009

Stora jävla A hål

Jag vet att jag har en snäll man, som oftast finns där o hjälper till, men fan inte alltid. Igår fick han jobba över, fine det händer alla, men inte fan har han rätt att komma hem och va otrevlig och surig. Jag va trött som en gnu hade fixat med två barn i 14 timmar de hade fått middag, och va nästan helt nattade bägge två. På kvällen fråga jag om han ville va snäll och hämta en macka till mig, efter att ha kutat runt som en idiot med två kids hela dagen va jag trött, varpå jag fick nej till svar, TACK! hans jävla middag stod fint dukad på bordet när han kom hem allt annat va upplockat bortsopat och fixat och han palla inte göra en jävla macka.

Som en extra klick på toppen, valde han att i morse åka o spela badminton med kompisarna, istället för att åka till jobbet jobba klart och komma hem i tid idag el eventuellt tidigare, men nej springa runt med en racket e fan så mycket viktigare än att ta hand om sin familj när de redan e trötta o ledsna... men hey han lär ju komma hem som vanligt idag sitta med sina jävla nörd iphone och glo hela kvällen som vanligt...

FUCK U, jag gillar inte dig IDAG!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Ojojoj :(
Johanna på krigstigen läser jag, bäst att ducka :)

Olof sa...

Lönlöst att förklara min sida hör jag.

Anonym sa...

Time out!!

Kram Jessi