Sidor

25 september 2009

BF

=barn fritt, barnen pkte med mormor innan idag för att få ett dygns mormor uppmärksamhet, ni skulle de dem, de va super glada, vinkade och hade sig, Daisy storskrek några gånger också här hemma när mormor gjorde nått typ satte på sig skorna el nått och d inte trodde hon skulle få följa med, så lilldamen satt stolt sen i bilen och vinkade och kastade pussar.

Så vad gör man när man är barnfri, tat lungt trodde jag, men nje hur kul är det, började med att kasta i mig lite mat, rester. Tyckte sen det va dags att städa så jag har krypit runt i hela lägenheten och samlat in leksaker, och andra konstiga mögliga saker, mycket trevligt. Ungarnas rum såg ut som ett bomdnedslag så jag har sorterat upp allt där inne, rensat ut en påse som ska slängas och en orange jätte hink med saker som ska bort, typ vidare el sparas till next kid.


Mitt bland alla damtussar, håravfall och annat spännande, hittade jag också en stackras nappflaska, vill inte veta hur länge den legat där, men låt mig sägga så, jag hade glömt vi hade den, och den har rosa små fina mögelltussar i sig.


Mycket trevligt, eller hur. Efter lite letande lyckades jag också hitta ett gäng nappar, de låg på alla underligaste ställen, men 12 stycken är uphittade och jag vet att ännu ett par gömmer sig i alla väskor vi har här omkring.


Nej dags att fortsätta va duktig kanske, Olle kommer hem om 1 timme så jag vill vara klar till dess, för sen är det mys pys kväll, BF. Och en godnatts sömn, för imorgon e det dags att dra till ullared....

Puss så länge, alla mina fina med människor.

Inga kommentarer: