Sidor

04 september 2009

Fredag

äntligen, har känns som en ap lång vecka. Men nu äntligen e den här. En mycket bra sådan också bara bra saker som händer idag. Ungarna hade det super bra på ÖF idag, underhöll sig nästan hela tiden själva, och jag slurpa frappe, en mycket behövlig sådan, tänk att sarah visste det. De deppade lite när vi gick och handla men de var trötta. För när vi kom hem, fick jag i Daisy barnmatsburk, Kors i taket tänkte jag har aldrig hänt för, och nu sover bägge. Jag fick dock pisse lunch idag pulver mos, men de sover, det är lungt och skönt och jag kan göra vad jag vill. Dagen kommer fortsätta bra. Jessi med kids kommer senare och äter taco, och kacklar lite. Poppy är också extra glad idag, hon fick brev av mormor med en peng så hon kan köpa favoriten, glass i helgen. Olle är också glad han fick sin iphone igår, och vi fick positivt besked från banken idag. Han fick lånet, ändrar inte månads situationen för oss, men mindre pengar går åt ränta och det blir även sparat en slant, varje månad, och vi är helt skuld fria om 5 år. Känns helt otroligt så vi får 5 kommande år med piss ekonomi, men kanske kan vi lägga lite extra på mina så försvinner de snabbt och vi får det då bättre varje månad också. En super fredag, hoppas den fortsätter så här.....

oiiiiiiii


Från i veckan när Lennon var på besök, 3 småsötingar och 1 stor.

Inga kommentarer: