Sidor

14 september 2009

Måndag hatare

Det är jag det. Normalt så bukar jag tycka måndagar är ap långa ap jobbiga med ap stissiga ungar. Samma skit idag, har dock tyckt det flytit på sjukt bra, började morgonen med en ledsen D halv åtta, strax därefter smög sig även P in, vi låg o mös en lång stund, sen va det dags att hämta vällingar till 2. De slurplade upp dem och hoppade vidare, jag låg o drog mig en stund tog en bajsblöja, drog mig upp, klockad va då 845. Lagom för att klä på oss fixa och ta oss ner till ÖF, hade tänkt stanna hemma idag, men P ville ner. Kom ner lekte, S ringde så vi bokade en promenix till macdonkan till lunch. 12 träffades vi utanför lullade ut till donkan, är en bit att gå men det är det värt ibland. Åt i lugn o ro ungarna åt lite o lekte lite, fortsatte sen strosen ut till öb, tog en runda där och knalla sen hemåt, då slockna D vid 2, detta efter att ha varit trött sen 1030, och knappt sovit i natt.

Stannade på lekplats så L o P fick spralla lite, knallade sen till CG handla rötter och tog oss sen hem. Kollade tingeling, lagade sen middag fick i ungarna massa makaroner o choritzo. Nu kollar de på bullibumpa, D springer dock mest runt o myser med allt, bägge är sjukt övertrött, efter helgen och natten, men håller mig en stund till. Olle jobbar pisse nisse över idag, känns dock ok, inga höjda röster än. Ibland är han inne i jobbaöverperioder, har inte varit någon sen vi flyttade hit men nu är det dags för en till, lugnar sig efter 1e oktober igen dock, så det är bara att stå ut.

Nej sluk kacklat om absolut ingenting.

Pöss o hey so long

Inga kommentarer: