Sidor

09 september 2009

Lugn hemmadag

blev det idag, vi va självklart på ÖF så de fick leka lite och följde med på gymnastiken. Shit vad mina ungar kan hoppa, springa, skrika, svinga, den lilla lika bra som den stora, två riktiga hulliganer. Daisy fixade 30-40 min sen va hon slut och ville gå, fick dock stanna så Poppy fick spralla av sig när 60 min gått deppa även hon ihop och ville gå hem. Så med två trötta och nöjda barn trallade jag hem igen. Kidsen sov en kortis jag käka makaroner och kollade Dexter, ska blir kul att fortsätta se, har inte riktigt kommit in i den än.






Den stora röda och svarta va en madrass variant så den va mjuk och barnen älskade den, jag fick dock hålla mig väck för jag gled ner som i sjunksand mycket fin syn. Nu vankas film och Olle ska komma hem med Burger king idag va så jädrans sugen på det... så Yummiiii..

Inga kommentarer: