Sidor

30 oktober 2009

Spökafton

vart det igår kväll, fam Malla kom över, och många timmar blev fylda av prat, skratt, lek och fulla magar. Jag ansträngde mig och gjorde egna hamburgare (tro mig det händer inte ofta), drack lite vin, sminkade oss, Johanna, Malla och Elsa offra sig, min egen dotter började gallskrika och vägrade smink, jag som hade kokat eget blod och allt. Va ute en runda på spökaftonen som skulle bjuda på så himla mycket här i stan, men ehhh hitta nada typ, stan va propp full, men vart var alla spöken, överraskningar och eld gycklare m.m. (?) Krängde den goda kakan som faktsikt inte blev helt dum, men tro det eller ej men den va godare idag, yummi, TACK för en mysig afton.

Elsa fotas nån timme efter att sminket sats på och
det börjar försvinna, men va väldans scary från början.

Kakan ser lika läbbig ut den, men den var god.

Idag har vi haft lugn verkstad här hemma, lek och bus som vanligt, och jag sov en stund på soffan, Olle va hemma, varit och trängts i affären för den vanliga fredagshandlingen, men tro det eller ej, men det blev ingen fredags taco idag, blev hamburgare och pommes från igår hade ju över. Nu har D somnat och P ligger och kacklar i sängen, får väll bli lite mer candy apple pie och nån bra film sen...

Pöss o hey leverpastej...

Inga kommentarer: