Sidor

18 oktober 2009

Avd 27

våning 9, rum 6, säng 4, där har jag spenderat tis-fredag, mitt alldeles egna lilla Hilton hotell. Så vad är det frågan om, jo efter att ha svimmat och haft skalle bank sedan förra torsdagen bestämde jag mig för att kanske det va dags att söka hjälp. Åkte till akuten i Lund, och nissarna där blev skraja och la in mig på hjränavdelningen. Efter skickt, och kontranströntgen, 2 lyckade ryggmärgstester bestående av 15-20 försök, ögonkontroller, blodprover i massor, balanstest, och en massa annat kul kom de fram till, vi vet inte vad som är fel på dig. Detta efter att ha spytt och svimmat mig igenom hela onsdagen, inte kunnat äta under hela vistelsen inte kunnat resa mig eller nått vettigt. Men hey jag kunde ju iallafall dricka innan jag blev hemkastad, idag har jag dock kunnat halvsitta hela dagen reser jag mig tror jag skallen ska explodera så det hoppar jag. Har kunnat äta och fått behålla det och hoppas på att jag reser mig frisk o kry imorgon. Kul vecka eller hur, Olle stannar hemma 1 vecka, jag blev sjukskriven iallafall.

nej skriver mer sen, ska ta hand om mina barn

Inga kommentarer: