Sidor

08 oktober 2009

Vem släckte ljuset?

Olle släpa sig hem i tid idag, va en pisse dag, ungarna ville inte sova lunch, vilket är väldigt behövligt när de går upp så jädrans tidigt. Jag tänkte då att jag skulle gå o vila huvudet lite, och så sa det klick. Ögonen stängdes och jag försvann in i drömmarnas värd, vakna halv 6 igen gick upp åt snabbt middag som Olle gjort skulle lägga mig o mysa lite till och klick jag somna om igen. Vaknade igen efter en stund låg och fundera på om det va morgon eller väll varpå i samma sekund Poppy kommer in, hon har samma byxor på sig som innan, det bara måste va kväll. Går upp kollar klockan 20.10 står den på. Shit jag va nog trött. Nu sover barnen jag kommer inte somna ikväll, eller jo e fortfarande trött, tar det lugnt o kollar skräp tv.

huvudvärken e dock fortfarande kvar...

Inga kommentarer: