Sidor

27 oktober 2009

Skum dag

har kännts som en sjukt bra dag, kunnat hantera hulliganerna trots lite sömn och tidig morgon gång. Trots att mycket folk på ÖF, övertrötta barn, springande i affärer m.m. Olle kom hem sent också 7 men va lungt kändes som en bra dag idag, en väligt bra dag idag. Trots detta sa braka det ihop nu när jag sitter i soffan och gör ehh inget, känner mig tom och ledsen. Skumt har haft en super dag och så kommer skiten nu. Kanske beror på att jag inte ätit ännu, vi hoppas på det.



Köpte ett par hörlurar till D också idag som jag kollat på ett tag, blir perfekt till hennes åka iväg kalender jag ska försöka få ihop innan Thailand, så kan hon ha dem till sin mp3 på flyget, inköpte på ebay i England. Betsälde en baddräkt också hoppas den passar, har inte tid att byta och krångla. Vad mer tro, drar till Mam imorgon hon är ledig och ungarna med, så kan Olle jobba över imorgon också, och jag får åka buss med nya vagnen.

Nej nu e det dags att fixa mat i magen, sen är det Ugly Betty, House och Hells kitchen, bra tv kväll och jag ska synda köpt marabos nya vinter choklad, blir spännande.

Puss o Kram!

1 kommentar:

Sarah sa...

jahopp..då kan jag lika gärna skita i öppna i dag då om du ändå ska till mams :(
Hoppas ni får det supermysigt

Kram