Sidor

25 oktober 2009

Tack!

Tack till mina fina föräldrar, Mamma och Pappa. Tack för ni ALLTID finns där och alltid ställer upp, utan frågor och konstling. Tack för vi fick bo hos er hela förra helgen och halva veckan, för all hjälp vi fick smått som stort, badning av barnen, nattning av barnen, lugna nätter, mat på bordet ja ALLT, det betyder jätte mycket att vi alltid vet att vi kan komma att det finns en plats hos er för oss, närsom helst, den här gången var det extra behövligt, Olle hade säkerligen klarat av det hemma men det underlätta ju 100grr om att få hjälp. Tack för at ni alltid ställer upp skjutsar hitan och ditan, finns där om man behöver fråga saker, eller bara ringa för att säga hej. Tack för alla små ting, de små kuverten ungarna får ibland med posten, med glasspeng, klistermärken el dyl, det förgyller en 3 årings hela dag, att nån har tänkt på henne, och skickat nått litet till henne, nått som hon får öppna och bara är till henne och lillasyster. Alla fina pressenter vi får ibland, som kläder, leksaker, krokar medmera, här hemma har Poppy koll, den tröjan har momme köpt, de trosorna har moffa köpt, det är viktigt för henne, det gör oss glada att hon känner sig speciell och viktig. Tack för den kommande resan, jag kommer aldrig kunna tacka nog eller betala tillbaka, det betyder MASSOR att vi får följa med, att vi får chensen att ge Dasiy samam äventyr som Poppy fick i samma ålder, att låta Poppy få dela en sånn spciell resa med momme och moffa att låta henne se lita annat än det vanliga hemma. Vi kommer aldrig kunna förklara eller visa hur mycket vi är tacksamma för den här chansen, helst jag, jag är skit kass på att säga tack, eller visa tacksamhet, men tro mig det betyder mer än ni kan tro, jag känner mig viktig och speciell som får chansen att följa med. Tack mina fina föräldrar, tack för att ni finns och alltid finns HÄR för mig och min familj.


Älskar er! är glad över att NI är MINA föräldrar!


Här sitte jag med tårarna rinnandes i hela huvudet, bölar för min egen text, det är sånt jag vill kunna säga men inte kan, skriver det här och hoppas nån läser det om inte ni, så kanske nån annan, så folk får veta hur mycket ni betyder för mig och hur viktiga ni är för mig.


Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina ord, det var nästan så även jag bölade, det är sådant som värmer när ens barn uttrycker sin tacksamhet så öppet. Jag tror dina föräldrar blir lika rörda av det. De har en otroligt fin dotter och det hoppas jag de vet. Du har/är varit ett stort stöd för min dotter under hennes svåra tid och jag hoppas du aldrig slutar vara den du är. Du är speciell Johanna och du har en fin familj. Kramar i massor till er alla//Eivor