Sidor

01 oktober 2009

Guud vad jag är "redig"

har haft fullt hus idag och samvanligt när man haft det blir det smått stökigt, rörigt, diskhögar m.m. Men jag bara måste säga det GUUD VAD JAG ÄR REDIG under en och en halv timme fixade jag ALLT. Plockade varenda pinyl, torkade av bord, damsög hela lägenheten tog ALL disk, fick in hälften av disken och somnade Daisy. Får klappa mig själv på huvudet lite. Men det va det värt har varit en bra dag idag, kände mig lite down från början imorse, men lite lek på ÖF handling och lunch med S o L sen bullbak och sedan besök av S mamma Eivor och Krille och Vovve (?). Kaffe nybakade bullar (tack sarah), lek för barnen, klippning av Eivor, Leia, Sarah och Daisy hår så blev dagen bra, hoppas att du får en bra och trevlig dag imorgon E och att du inte gråter när du ser håret imorgon. De som känner mig vet att jag ÄLSKAR att klippa, fixa och trixa med hår, smink m.m. Men jag är livrädd nån ska gå till frisör och de ska typ säga "va fan är det här, håret är helt förstört" jag ör ju inte utbildad tycker bara det är kul, så finns de fler "offer" där ute så säg till.

Nej en mycket bra dag idag.
TACK.

Puss o nattinatt

(behöver jag ens säga att D älskade vovven stackarn hade henne i rumpan hela tiden, lite glad blev han nog lill damen kasta ner MASSA bullar)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klippningen är godkänd gumman så oroa dig inte, vovven heter Bozz och han gillade nog Daisy lika mycket, inte minst för hennes generositet av bullar. Vad duktigt av dig att fixa till all städning mm på så kort tid. Tack än en gång för klippningen och för en trevlig eftermiddag. Synd du inte bor här istan så du kunde fixat till hår o smink på mig i morgon. kramar i massor till er alla //Eivor

Sarah sa...

Stor applåd om du tog den jätte disken!! Verkligen!!! Jag blev trött av att bara se den : (