Sidor

05 oktober 2009

Vagn mani

har jag det vet de flesta, hade innan beställ en fin rosa liten sak, som vi snällt fick avboka igen. Valde då att köpa en begagnad skruttig brio, super bra jätte smidigt tjusigt värre och billigt. Jamen visst om man tycker om att köra runt en traktor, där ungarna sitter o vrålar för de inte kan somna sittandes, alt hänger de halvt utanför och sover. Man kommer inte in nån stans, man kör på alla, man får lyfta vagn, barn saker när man ska vrida, då alla 4 hjul sitter där de sitter och inte är svängbara, ja en sisådär 36-40 kg härligt värre. Låt mig säga så NU har jag fått nig, vagnen håller på att rasa ihop, hjulen ploppar snart av och jag orkar inte konka mer. Så vi satte oss ner beställde en ny vagn, JA fast vi INTE har råd, helst med sparandet till Thailand, men den gulliga affären gav oss räntefri avbetalning på 12 mån, så vi blir av med det där vi kommer hem igen från Thailand. Jag är ensam mamma på dagarna med 2 barn som ska kunna va ute, jag behöver en FUNGERANDE vagn. Så nu sitter vi och väntar på vår fina nya vagn, låt mig säga såhär Poppy valde färgen jag ville ha svart el rosa, Olle svart och Poppy äpple grön, sagt och gjort äpple grön syskonvagn ska nu få åka på våra fina vägar i Landskrona, och denna fina vagn ska INTE med till Thailand, för den ska va hel och fungerande många år framåt.

pöss so long..

Inga kommentarer: