Sidor

20 oktober 2009

Bättre och bättre

går det här på landet, är bosatta hos mina föräldrar tills imorgon, vill hem kolla post och annat skit. Dock går det på rätt håll har idag kunnat sitta upp några timmar har kunnat gå ut och få lite luft, och bara sovit en runda på dagen idag. Huvudet bankar men mycket mindre än igår, så länge jag håller mig borta från hastiga rörelser, för mycket stående eller annat så verkar det funka hyfsat...

Till er min fina älskade vänner som jag VET finns där, jag är jätte glad att ni finns och jag vet att ni ställer upp, men det tar nog nån dag till innan jag pallar nått, hoppas ni står ut med att va vid lite sidan om just nu, tyvärr är det så jag reagerar när pajar fysiskt och psykiskt...

Puss på er

och TACK ALLA ni som bryr er ....

1 kommentar:

Sarah sa...

Stressa inte gumman, när du orkar o vill, finns vi kvar. Bättre du själv bestämmer i vilken takt du vill ha det, för det viktigaste av allt, är att du blir frisk, så är det bara. Vi går ingenstans ändån, så du blir inte av med oss iaf :)