Sidor

04 november 2009

Uppkopplad

var i lund i morse och koppla upp mig på lasarettet. Jag fick en aldeles egen lite dosa, som ska hänga runt halsen, 6 elektroder kopplade överallt på mig och jippi jag får ha den till fredag morgon. Vad snackar jag om ? jo min långtids ekg, doktorn vill kolla hjärtat så nu får de kolla på. Ska skriva upp allt jag gör får inte duscha och känns sjukt med alla sladdar, men det kunde varit värre..

Jag vet jag varit borta ett tag, haft en downer period känns det som känt mig olustig men ändå tillsfreds har inte haft så mycket funderingar ellr tankar, mest nollställd. Men med oss är det bra, tar det lungt segar oss igenom det trista grå vädret, jag hatar. Var på kalas i söndags hos malla, myste och barnen lekte fram tills de blev fler ialla fall. Är svårt när vi är många som träffas, Malla springer efter Martin, Poppy efter Malla, Daisy efter alla, Kim efter Daisy, Klara efter Lia, Lia skiter i vilket och drar, Elsa efter Elina, Elina sitter och deppar, Martin flyter runt lite, leker lite med Malla hon e ju jämngammal. Mycket intressant att se faktiskt, alla jagar den som är lite större med undantag kim emellan åt, för hon jagar Daisy tror hon är en docka eller nått. Nått annat skoj, nje kan jag väll inte på stå, har säker en del bilder, men jag palar inte engagera mig just nu.

Jag e TRÖTT, NOLLSTÄLLD och allmänt anti mot allt och alla...

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej å tack för senast!
Oj vad alla tycker att Mallas halsband är fint. Hon förkunnar stolt att "det har jag fått av Johanna, Poppys mamma"
På tal kalaset! Ja, tänk att det är likadant varje gång. Det är så kul att se kusinerna springa efter den äldre kusinen... Men jag tyckte nog att Malla lekte lite mer med Poppy den här gången. Martin satt mest hos mamma. Jag tror att Malla uppskattar Poppy på ett annat sätt nu när de faktiskt leker MED varandra! Kul att se!
Ha det gott
Kramar
Johanna