Sidor

26 november 2009

Remiss bekräftelse

äntligen äntligen äntligen, kom pappret jag rotat efter i post högen varje dag. Min remiss bekräftelse, jag står nu i kö för gbp, alltså en magsäcksoperation, i landskrona är det 24 mån väntetid för för första läkar träffen, men jag ska utnyttja vårdgarantin så bör man ha den inom 90 dagar. Så skönt, så rätt, så bra, så nu kan jag börja berätta för släkt, familj, om de inte redan läst det här. Ville vänta om jag fick avslag på remissen, bryr mig inte om vad folk tycker, det handlar om mig mitt mående min familj.

Annars var vi hos tandläkaren idag, såg bra ut tyckte han med daisys tänder, de har inte förändrats mer, så nu hoppas vi på den fortsättningen. Annars e jag trött idag, unnade mig kycklingsallad till lunch och en sarah, mummmms.

Nej dags att tat lungt barnen e griniga idag, måste spara på krafterna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Va? Åt du mig till lunch?