Sidor

05 november 2009

Mental breakdown

med stort B usch vad jag e anti idag hela jag utstrålar anti, arg, ledsen, trött, tilloch med de på öf tyckte jag va lite muttrig idag. Kort stubin, ledsen och arg är väll vad det är idag, ungarna börja mecka till lunchen, fick inte D att sova, jag svor jag skrek, slängde henne i säng, skälde, inget hjälpte, hon bara höll på och höll på. I huvidet snurrade det hela tiden jag vill inte mer, jag vill inte mer, tilslut bajsa ungen så det läckte ut, förmodligen var det därför hon inte kunnat somna, tog bara en timme. Fick henne att somna och satt och stor tjöt i soffan, kände verkligen att ALLT rasa, Olle kunde jag inte ringa han jobbar och ska jobba över precis som igår. Försökte ringa hem, tänkte mamam kanske va ledig så hon kunde komma och hjälpa mig en runda, men hon jobba så klart. Lugnade ner mig, och så vakna nästa unge hon hade ju sovit sin sund nu. Nej fy för F tänkte jag va gör jag nu, palla liksom sitta hemma stirra böla skrika och ha sig, så när D vakna drog jag på dem overallerna, vi gick ut och tralla iväg till lekplatsen, lagom länge lekte vi, kom hem lagom laga makaroner och köttbullar till barnen, på Poppys begäran, jag tog en pulver drink tjosan, mycket god må ni tro.

Bild regn:

Pöss, nu e det dags bör BAAJJJSSSS blöja...

Inga kommentarer: