Sidor

12 november 2009

Svinis

3 sprutor avklarade bara 1 till nu, lilldamen har fortfarande inte fått nån, ska ringa och tjata lite imorgon. Annars flyter det på fick gå upp 630 imorse inte vad jag räknade med efter sån jobbig kväll, menmen. Fått sällskap av S o L hela dagen, hade nog inte fixat dagen annars, fick till och med middag, som en ouppfostrad gäst, vi följde med dem hem, vi åt lämnade allt och gick, sorry, får väll diska nästa gång vi kommer.

Fick middag igår också familjen kom på besök med middag, mumsig kålrotspudding, och Daisy mfl fixade pass så nu är det ordnat, polisen lär aldrig glömma oss, vi var som cirkus lindgren hos polisen. Poppy sprang fram och tillbaka flög upp och ner på stegpall och bänkar, sjöng, vråla, kacklade, och lillasyster efter så klart, skillnaden var att hon inte fixade allt utan ramlade och slog sig, vrålade och hade sig. Herman stog och mutra tyckte vi var pinsamma och tyckte det va jobbigt med en hängande stirrandes pappa. Elina sprang runt och puffa håret, skämdes och funderade på om hon ens behövde pass. Mamma och pappa försökte hålla alla lugna, samtidigt som de konka på ungarna, skrev på papper, fixa pass, jag klödda med Daisy, prata med polisen skötte betalningen och kollade på det härliga stöket. Älskar min familj vi e för goa när vi är igång.

Olle kom hem 6 idag så idag får jag äntligen lite kvälls ro, film och mys står på schemat.

Pöss så long,,
jag vet jag e kass med bilder, pallar kanske imorgon...

Inga kommentarer: