Sidor

27 november 2009

Bullared

Japphapp hamna man på ullared idag, va dock behövligt, skönt att komma hemifrån, och inget kan va bättre än att få åka hemifrån med en myspys familj, jag trivs. Skulel bara handla lite solkräm och remar till väskor och våtservetter, slutatde med två stora påsar med mig hem, Olle ville ha hårtrimmer, så det blev det, sorts oc tröja till P, smink och smått till mig, godis, duplo bräda, docksäng (som jag kollat på i 1,5 år), mer smått, laban spel, kläder och spel till 3 mammor på öppna. Samt att jag lyckades skaffa mig ett 3 abonemag med ipohone där också. Super erbjudande fick jag, 500 i månaden kostar det (betalar jag idag som det är) får dock sms grattis fritt till alla, rinag fritt till fasta nätet, dvs Olle och familjen, surfa fritt, m,m. Blev super duper den kommer på måndag och jag får förhoppningsvis behålla numret jag har.

Ringde kirurg kliniken idag också och åberopade vårdgarantin, va inga som helst problem så nu ska de försöka få första läkar besök inom 90 dagar. Nice.

Annars är huset fullt, Herman och 3 huliganer och Olle och magnus ska lana i natt, jag ska typ ehh stirra på datorn............

Bye so long my lovely friends

Saknar MIN momme idag, varje gång jag träffar S:s, hon påminner mycket, väldigt mycket, typ sjukt mycket om min fina Marja-Liisa.

Inga kommentarer: