Sidor

17 november 2009

Uppdatering

av livet och dagarna som gått. I helgen tog vi det bara lugnt, var hemma, njöt och mös. Igår snurra de på igen som vanligen på måndagar, Öf lek, lek hemma med L o S, plus att lill bönan var hos tandläkaren, pga fallet i fredags, super bra tandläkare fick jag träffa, han kollade och konstaterade att förmodligen hade tänderna åkt upp en bit, men förhoppningsvis har de inte skadat nått annat, och de sätter sig nog rätt igen, så vi ska dit nästa vecka igen och ta en titt, han ville röntga med kan va svårt på sån liten dam tyvärr. Så vi håller tummarna och hoppas att allt ser bra ut nästa vecka och inga ingrepp behövs.

Hämtade lilltjejens pass igår också, nu är vi fullpassade allihop, super söt dam blev hon på fotot, fast det är hon ju annars också. Annars händer noll, jag har scrappat mosters kort ska fortsätta ikväll, måste ta en runda och inhandla lite material först. Så det blir Center Syd i eftermiddag, för att beställa foto, köpa spets, och kolla om iphonen finns kvar för supererbjudandet som fanns sist.

Insåg idag att jag varit kass med kameran igen, tömde den och bilderna är från veckor sedan, när vi va och bada, och det var inte många utav dom heller. =( Har fått kli bakom örat också har fått sår och det kliar i öronhänges hålet, Olle får väll kolla om nån skalbagge eller nått har bosatt sig bakom örat sen, satte i läkploppar så vi hoppas jag får behålla mina öronsnibbar.

Väntar svar från min remiss också men inget dyker upp, fick dock ett annat spännande brev idag, kallelse till överviktenheten i Lund, väntetid 18 mån, härligt eller hur. Nej kravet och remiss på en GBP fortsätter, jag vill, jag ska och jag tänker ringa och tracka dom om jag får negativt besked.

Lite gamla bilder =)

Daisy kladdar med kokostopp och visar kameran hur kladdig hon faktiskt är, snabbt därpå börja hon skrika och skaka med händerna då hon insåg att det inte var nått kul utan bara klibbigt och jobbigt, dagens insikt den dagen...

Nje, ska blir bättre på ta bilder,,,

bye so long..
Pöss

Inga kommentarer: