Sidor

25 november 2009

Cherry and Chocolate

hår har jag fått fixat igår kväll, gjorde det själv färgning och slingning, kommer sakna mitt rosa fina hår med detta duger till våren. Mycket mycket tevligt nu slipper Olle skämmas lika mycket på kommande julfest. Ny färgat hår, röd siden klänning,och svart och vita klackisar med 7,5 cm klack.


Annars har dagen rullat på som vanligt, ungarna blev fotade idag på öf, fin klädda och håret borstat så hoppas vi att de blir bra på papper också. Fick lekt med Leia idag också, och jag med S, fick öva mig på att klippa lite, och blev inte helt dumt hoppas vi. Va bra vi fick lite sällskap idag, Olle jobbar över som vanligt, kommer hem 22,30. Så efter 1 timmes skrikande ar jag äntligen fått D att somna i sin säng, P ligger i soffan och muttrar över att hon inte får ta tummen. Jag är hungrig har inte ätit sen lunch, fick dock en frappe. Greys börjar om 30 min hoppas hon somnat tills dess så jag kan ta nått att äta då, magen skriker.....

Trött...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow..vilken snygging..kommer slå alla med häpnad i din nya sexiga outfit ;)

Kram Jessi

Anonym sa...

Var har du köpt den fina klänningen?

En mamma med kaos sa...

taxar =)

Lindex är den köpt på, verkar dock ha tagit slut på många ställen..