Sidor

10 november 2009

skrik pip

Daisy har bestämt sig för att sova lunch vad är det, hur jag än vyssar och håller på funkar det inte. Så nu tar vi nya tag kör 5 min metoden, körde den med Poppy och hon har sedan liten kunnat somna var som när som. Hon är övertrött och får liksom ingen ro i kroppen, ger henne en chans att löas det själv, annars får jag väll kläcka nått annat.

Mycket som händer och görs här hemma, Olle jobbar över typ hela veckan förutom torsdag då ska vi få nöffsprutan. Jag skcikade in egenremiss för GBP igår så nu är hjulet i rullning fått tid till min husläkare 2 december också så jag får en riktig remiss också. Så himla spännande hoppas allt går snabbt och jag hoppas det rullar på utan klödd och ifrågasättande.

Helgen va full rulle den med, vi va hos mam och pap från fredag till söndag, vi var och bada i lördags med släkten, ungarna gillade det har några bilder men de får komma upp senare. Lekte med malla sen på lördag kväll hos mam, och på söndagen kom morbror Peter med 3 kids dit också. Har fått en beställning på tackkort för bröllop också, och materialet har kommit idag, ska bli så jädrans kul, 55 kort ska scrappas, första är kul resterande blir bara kopior ju, typ klippa 55 lika stora papper, klippa 55 lika långa längder spets osvosv.

Annars är dte lungt här i stugan, nedräkning för Thailand har börjat, 34 dagar kvar ouiiiiiiiiii och allt börjar falla på plats, biljetter, flyg, hotell, packning osv.

Nej slappe dags, pöss o hey leverpastej....

1 kommentar:

Olof sa...

5 min metoden kan verka brutal, men då har man i alla fall något inte "så omänskligt" sätt att lära henne sova i egen säng.

Som förälder märker man ju också vad som är övertrött gnäll skrik (då kan hon gott ligga kvar i sängen) och faktiskt "ingen älskar mig, jag är liten och omklig, mår dåligt, behöver kärlek"-skrik. Helt annan sak. Dags att ta upp och trösta.