Sidor

10 maj 2010

Utdrag ur ett mail om hur jag mår
Under flyter hade jag mina downs, jag sörjde maten va jätte ledsen och arg hanterade nog mycket redan då. Fram tills idag har jag mått bra varit pigg bara lite öm i magen men jätte ont i ryggen men med lite piller har jg mått oförskämt bra. Idag kom min svacka har gjort lite för mycket och hållt igång. Insåg halv 8 att shit jag har verken druckit eller nått sen middag, skum känsla att behöva påminna sig själv kom också på vid 9 att jag glömt alla piller spruta idag satte sprutan och den gjorde ont idag mådde illa och har ont. Fick trycka i mig tabletterna och så kommer tårarna emellan åt sorg att det e så här det ska va sorg att jag måste ha koll på när minkropp behöver mat el inte känns inte lika männskligt känns maskin aktig.


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: